Kızlar bn bunların hepsini karıştırıp demleyip günde 3 bardak tüketiyorum fakat bu platformda kimileri faydasını gördüğünü kimileri ise işe yaramadığını söylüyor. Bnde merak ediyorum hangi kitle haklı acaba? Bebeğim küçük ve gazlı bi bebek olduğu için günü gününü tutmuyor. O yüzden anlayamıyorum iyi gelip gelmediğini sizler nasıl anlıyorsunuz?