Merhaba arkadaşlar. Virüsten önce ara ara yüz yüze eğitimle kurslara gidip sertifika alıyordum. Kendi geliştirmek her zaman hoşuma girmiştir. Ama malum şuan virüsten dolayı heeep evdeyiz ve sıkılıyorum hiç bana göre değil online eğitim aramaya başladım sizlerden de fikir almak istedim. Katıldığınız, memnun kaldığınız bir eğitim programı var mı? Şimdiden teşekkür ederim 🤗