Mom19 tubişim MR a girmeden bel fıtığı olduğunu anlayamazsın şu durumda ancak doğumdan sonra alırlar MR a seni ona göre bakılır, bende öncesinde de vardı yıllardır çektim evlendiğimde çalışıyordum sürekli ayaktaydım o zaman ağrıdan ağlayarak eve geliyordum bacaklarımı zor hareket ettiriyordum resmen çocuk yoktu o zaman daha..
sonra hamile kaldım bebek ağırlaştıkça daha çok arttı ağrılarım yatakta dönemiyordum agrıdan eşim kaldırıyordu beni oturduğum kanepeden sürünerek indiğimi hatırlarım çok ağırdı bende ki. Doğumdan bir yıl sonra üç doktora gözüktüm MR a göre acil ameliyat dediler üçü de oldum şuan çok şükür yeniden doğmuş gibiyim kuzum sinirler baskı yapmış ve biraz daha ilerlese felç kalırdın dediler benimki çok zordu yani