Kızlar 38+5 im dün normal yemek yedim ne olduysa ondan sonra oldu karnımda bir ağrı bağırsaklarım düğümleniyor tuvaletim de yok gaz sancısı beni öldürdü ya doğumdan beter sabaha kadar uyumadım hala da aynıyım napacağımı şaşırdım var mı önerisi olan çocuğum karnımda kas kası kesildi ağrıdan sızıdan ya