aydannnn canım ben gece 12 de yatırıyorum sabaha karşı 5-5.30 da kendisi uyanıyor bebeğim 3 aylık. 1 aylıkken başladım böyle yapmaya sağlıkocagındaki ebe, gece uyandırmaya alıştırma, alışkanlık haline gelir uyanmasın uyusun dedi. Ben de öyle yapmaya başladım iyiki de yapmışım böylelikle bir düşene girdi :) bebeğimin uyku düzeni ile görüşümdeki sütü zamanlaminmanasını ayarlayanıyotum şişiyot göğüsün o sırada bebeğim uyumuş oluyor ben de göğüsümü göğüs sağma makinası ile Sağıyorum sütüm birikince tekrar süt üretilsin diye boşaltıyorum göğüsleri :) hem bebeğim uyuyor hem sütü hazır oluyor 🙈 ama tabi basen yetişemiyorum yani sütüm bazen yetmiyor maalesef mama ile takviye ediyorum :)