Zeynommgamze Anneler bebeğine kehribar kullanipta faydasını gören varmı bide güzel bir site onerebilceginiz yer var mı ve bebeğime takarsan hangi aydan sonra ve hangi bölge güvenli olur yutmamasi icin
Tuba Zeynommgamze Kehribar kolye kopsa bile boncukların arasında düğümler var yutamaz yani ve diş sancısı için almak istiyorsanız en iyisi kolyesini almak. Büyük oğlumda 7 aylıkken taktım şuan 20 aylık ve her dişini sıkıntısız çıkarttı. Küçük oğluma 2 haftalıkken taktım (gaz sancısına da iyiyi geliyormuş) ve baya faydasını görüyorum şuan 2 aylık oldu😊
Ata0905 Zeynommgamze 5 aydan beri kolye takıyorum . Bileklik sakıncalı ağzına götürüyor çünkü kolyeyi keşfetmek zor oluyor. Totsandmore sayfasından aldım. Daha sonra oğlum kopardı falan gönderdim tamir için vs ürünün arkasında duruyorlar. Memnunuz .
Mezecanavari Zeynommgamze ben işe yaramadığını düşünüyorum . Taşların herhangi bir gerçeklik payı yokmuş . Bilimsel araştırma okumuştum bununla ilgili. Heleki bebekte bunu anlamak daha da imkansız. Çünkü bebeklerin günü gununu tutmaz ve siz taşla rahatladigini düşünebilirsiniz. Bunun piyasasıni çok güzel yapmış birileri ama faydjasi yok . Yinede siz bilirsiniz tbaiki
Ruzgarbaby Zeynommgamze Canım ben faydasını gördüm suan gaz sancılarımız var ayak bileğinde daha sonra dişler için boynuna takacağım inanc meselesi bide bu inanıyorum iyi geldiğine canım
Papatyaannesi Ben ilk 6 ay sol ayak bileğinde 6 aydan sonra boynunda kullandım ve gayet memnunum işe yaradığını düşünüyorum. İnstagramdan İpek kehribar sayfasından aldım.