Miraymenesa aslında bebeğiniz sizi yönlendirir ona kulak verin derim, benim bebeğimle sizin bebeğinizin doyma kriterleri farklı olabilir, benim oğlum o aylarda daha çok anne sütünü tercih ediyordu bir yaşına kadar bazen saat başı bazen 3 saat arayla o ne zaman isterse emzirdim daha sonrasında ek gıda verdim, mesela sabah kalkınca emziririm yaklaşık bir saat sonra da kahvaltısını yediririm, öğlen uyku öncesi mutlaka emer uyur uyanınca yarım saat oyalarım çorba yada artık ne yaptıysam onu yediririm, ama mesela 8 aylıkken saat başı uyanırken 9 aylıkken bıçak gibi kesildi geceleri daha uzun uyumaya başladı ama ben yemesinde bir değişiklik yapmadım saat başı emerken gecede yalnız bir kez emmeye başladı gündüzleri bazen bir tabak dolusu bazen üç kaşık yerdi ortası yoktu, şu an 12 buçuk aylık oldu, artık üç ana öğün veriyorum her öğün yaklaşık bir su bardağı kadar yiyor ve arada meyve ekmek canı ne isterse kendisi yiyor. Akşamdabizimle sofrada yer eğer az yediyse ben gece maması da yaparım yedirirm ve uykusu geldiğinde emziririm gün biter😊 Tabi arada dişler çıktı hastalandı iştahlar geldi gitti onları saymıyorum.