Kızlar bebeğim 45 günlük oldu son 7-10 gündür geceleri bir türlü uyutamıyordum sürekli huzursuzdu nedenini anlayamadım bir türlü bir de bebeğe içten içe sinirleniyordum sürekli ağlıyor uyumuyor diye. Sonra bir yeri mi ağrıyor acaba diye muayene ederken bir baktım çocuğun aşırı fazla gazı var. Emdikten sonra gazı çıkıyordu. Kaka yaparken de gaz çıkarıyordu aklıma hiç gelmedi gazı olabileceği. Çocuk gazdan uyuyamıyormuş. Doktorum sab simplex damla önerdi ve sanırım işe yaramaya başladı. Gaz sorunu olan arkadaşlara ufak bir tavsiye olsun diye yazmak istedim 🥰