Merhaba 10 aylık kızım var ekmek yemek istiyor ekmeği görüp mama mama diyor. Her bebek mi böyledir. Tok aç farketmiyor önüne lokmalar koyuyorum alıp alıp yiyor. Kahvaltıda omlet peynir ekmek koyuyorum ekmeği hemen bitiyor mama diyor istiyor. Birde kaşığa ağzını zorla açtırıyorum oyunlar hareketlerle 2 3 kaşık anca.geçici bir durum mu? Eline ver önüne koy yiyor.