Kızlar iki gündür yumurtalıklarımda ağrı var. Kist olduğunu söylemişti doktor. Ama yumurtalık kisti küçük küçük etrafında. Zararı olmadığını söyledi doktor emzirdiğim için de ilaç vs hiçbişey vermedi. İki ay oldu doktoragideli. 3 ay snra kontrole gel demişti daha bi ay var. Bu kisti olup sıkıntı yaşayan oldu mu? Ne gibi sıkıntıları oldu size