Günaydın arkadaşlar moralim çok bozuk kaç gündür burnumun ici yanıyordu ben sinüzit sanıyordum taaki dün geceye kadar koku alma duygumu tamamen kaybettim test yapmadım öksürük ve koku kaybı var yani belliki pozitif kendimi karantinaya aldım c vitamini ağırlıklı beslenicem merak ettiğin şey şu bu koku ne zaman geri gelir çok iğrenç bi duygu 😓😓😓