Zeyha Kızlar bu doğum lekesi mi cocugunda böyle bişey olupta sonra geçen var mı 25 günlük bebeğim daha doğduğundan beri var
Mom095 Zeyha gözünde değil ama iki kaşının ortasında var benim bebeğiminde. Genellikle 2 yaşına kadar kendiliğinden geçtiği söyleniyor bende bekliyorum bakalım.
Semanuryvz Zeyha göz kapatlarında vardı canım kızımın 11 aylık şu an ne zaman geçti hatırlamıyorum bile. Ama doğum lekesi değil
Mlsakz Zeyha hemanjiom olarak geçiyor adı canım benim kızımda da vardı ama geçti ağladığında falan daha da kızarır doktor kalıcı değil demişti
Kbragzl Bizimkinin d vardi 4 bucuk aylik olduk gecti canm cok hafif var oda zamanla kaybolcak gibi endiselenme yani
Sardunya Benim bebeğimde de aynısı var. Bazen daha belirgin bazen yok gibi. Doktor sıcaklığında daha belirgin olabilir demişti. Yaygın deyimiyle leylek ısırığı diye söyleniyor. Çoğu bebekte iki yaşına kadar geçiyormuş.
aselinannesi06 Zeyha benim kızımında hem alnında hem göz kapaklarında vardı 7 aylık kızım gözleri geçti alnında ki çok hafif belli ama ağladığı zaman daha çok belli oluyor
Boncukk_180520 Zeyha Gül canım bu öyle diyolar benim oglumun da kafasının arkasında var ama zamanla gecıyormus
NAZBAL Zeyha benım kızımın lekesı daha fazla aynı boyle alnında ve goz kapağında bırde burnunda var. Doktor gecer dedi ilk zamanlara gore rengı bıraz acıldı ama
tosbikyanak-ela- Zeyha aynısı benim kızımda vardı aynı yerlerinde doktorum 2 yaşına kadar geçerse geçer geçmezse kalır dedi.. Şuan 10 aylık 9 günlük 6 aylıkken fln bayağı azaldı şuan hiç kalmadı şükür. Endişelenmeyin geçiyor
Elfydr Zeyha ben geçiyor diye biliyorum ilk kızımda bu kadar çok değildi ama göz kapaklarında vardı geçti.
zumrasemah Göz üstünde bnm kizmdada wardi ama iki kaşın ortasindakini bilmiyorum qoz üstündeki zamanla qidio ki muhtemelen kaşlarının arasındaki de qidecektir