Lilayda ben kullanıyorum 3 yil oldu sanırım. Benim de balkonum yok bebekten önce de eşyalarımız kurumuyordur her yer çamaşır oluyordu o yüzden aldım resmen iş yüküm azaldı. Bebekle de cok kolaylık oldu. Evdeki toz azaldı, ütü işi azaldı. Çekme küçülme vs olmadı bizde ama Tabi kullanımına dikkat etmek gerekiyor. Siemens var bende cok memnunum