Hohomoromu teşekkür ederim. Sünnetli doğdu, idrar deliği pipide değil bayağı aşşağıda. Tek bir ameliyatla düzelecek bişey olmadığını söylemişti görüştüğümüz doktor. Araştırmadan hemen karar verip bi doktora bağlı kalmak istemiyorum. Yardımınıza ihtiyacım var bu yüzden