Merhaba arkadaşlar, oğlum 15 aylık bu zamana kadar iştahlı bı bebek değildi yine öyle işine gelirse bir iki ağzına Atar herşeyi yere atıyor, gece uykusu hiç Yok sabaha kadar belki 30 kez kalkıyor bizimle yatmaya başladı beşiğinde yatmıyor sürekli göğüste olmak istiyor ikiside açık kalsın ben istediğim Zaman emeyim Diyor artık gündüz De böyle yapmaya başladı yani artık emmek doymak için değil onun için oyun niyetine benim de gücüm kalmadı aslında niyetim 2 yaşına kadar emzirmekti ama oğlumla çok zor olmaya başladı uyku boyunca bile eliyle tutarak oynayarak duruyor gece uyanmalari azalacak yerde daha da arttı 🙄hiç istemeyerek kesicm artık maalesef tavsiyeleriniz nedir nasıl bir yol izlersem ikimiz için daha iyi olur 😌