Crnkalben merhaba öncelikle benim tek gözüm devamlı 2 ay boyunca seyirdi. Önce göz doktoruna gittim . Alerji ve enfeksiyona karşı bir hafta tedavi gördüm olmadı . O kadar uzun sürünce nörolojiye gitmek gerekiyor beyin mr ve EMG yapıldı. Ciddi bişey çıkmadı ama bir çok kas hastalığının habercisi olabilir dendi. Uzun sürerse mutlaka baktırın 🌺