Oğlum 7 aylık ama hala desteksiz oturmuyor şuan program da artık desteksiz oturabilir yazıyor korkmaya başladım ne zaman oturtsam sürekli öne doğru eğilip ayaklarını tutuyor ya da yan tarafa atıyor kendini korkmamamı gerektirecek bir durum var mı doktora götürmeli miyim