Bu postu açmamın sebebi burda 3 anneden 1i aşırı gaz sorunu yaşamakta buna bende dahil. 1 haftadır hastanelerdeyim bebeğim artık ıkınmayı ağlamayı geçtim sızlanmaya başladı kendi içinde zaten memeyi tutmuyodu olanı da ıkınarak kusuyodu dün sabah bembeyaz oldu gözlerinin altı ve dudakları mosmor o kadar korktum ki bi şey olacak sandım bununla birlikte bide göbek fıtığı var ağlayınca iyice şişiyo 😭 doktor her şeyin normal olduğunu, midesi balon gibi gaz dolduğunu söyledi dikkat etmeme rağmen nasıl olur diye sorunca bebeğin gazlı sen ne yapsanda 6 ay uğraşırsın böyle dedi. Umarım yaşamazsınız ama yaşayacak olursanız sakinliğinizi koruyun ben koruyamadım bebeğime de geçti stresim ve sütüm zaten azalmıştı şimdi iyice azaldı.