Arkadaşlar mart ayında sezeryan oldum sonra beyaz kokusuz akıntı gelemeye başladı doktora gittim mantar veya enfeksiyon değil dedi ama ilaç verdi geçmedi sonra tekrar hamile kaldım ama ağustos 12 de düşük yaptım 🥺 şimdi bu 2 haftadır tekrar akıntı gelmeye başladı buda rahatsız ediyor sizlerinde başına böyle bir şey geldi mi?