Merhaba arkadaşlar 1 ay önce ailecek covid geçirdik bebeğim 5,5 aylık idi çok etkilendi 3 gün hiç süt içmedi suyla durdu maalesef tedavi de yok bebeklerde,calpol ile geçirdik bu süreci kilo alımı da çok yavaşlamıştı tam toparladı derken geçen hafta kızamıkçık oldu yine yemeden içmeden kesildi çok üzülüyorum kilosu kötü değil ama tonton olmasına gözümüz alışmıştı heralde. Siz ek gıdaya geçiş sürecinizde neler yediriyorsunuz bebeklerinize sağlıklı bir şekilde kilo aldırmak istiyorum biraz,gücü kuvveti de gitti çocuğumun 😢