Asyafatih Ateşim gece 39 dan zor indi, kocam sağolsun soğuk bez le uygulama yaptı sabaha kadar, halsizlik den kolumu kaldıracak halim yok, çok korktum bide 3 aylık bebeğim var ,lütfen adua edin bişey çıkmasın 🙏🙏
SertapHilal Benimde ateşle başladı covid. En büyük belirtisi o zaten. 3 tane hastane gezdim ateşimi düşürsünler diye hepsi de test yaptırmadan muayene edemem dediler. İnat ettim yaptırmadım ama ertesi gün diğer semptomlar başladı yaptırdım ve pozitifti. Geç kalmadan sende yaptır