Meraba 9bucuk aylık.ogluma 6 gün önce sünnet ettrdk ama ucu kapalı iltihap ve sismis içi dedi lazer le yapmasına rağmen çok kanadı sargısı tutmadı tekrar dikiş atıldı sonrasında enfeksiyon kapmış antibiyotik basladi doktor şuan yumurtalıkları morarmış durum da morarma normalmi yaşayan varmı lütfen bilgisi olan cevap verebilmek😔😔