Cansudeniz şöyle söyleyeyim menenjit en çok 1 yaşından önce ölümle sonuçlanan bir hastalık. Allah korusun ölüm olmasa bile geçirdiği takdirde beyinde özür, sağırlık görmede kayıp gibi illaki bir özür bırakıyormuş. Doktorumuz bu yüzden bize 4. Ayda başlattı. Evet biraz pahalı ama sağlık daha önemli. Şuan 3. Dozu vurulduk. Öbür ay bitiyor. Birde 1 yaşından sonra 2 doz var