GamzeNazli35 diş ateşi olabilir ama diş ateşi, ateş düşürücülerle düşer inatçı olmaz ? İnatçı mı bilmiyorum.bnmde 8 aylıkken kızım sadece ateşlendi öksürük hapsırık hırıltı burun akıntısı hiçbirseyi yoktu ama sadece inatçı ateşi vardı. Üşütmüş dedi doktoru.eger üşütme,grip,nezle vs ateşiyse en fazla üç gun ates yapar demişti doktoru eger 4. Gunde ateşi devam ediyosa alt sebep rastırılır demişti oda genellikle idrar yolu iltihabımı acaba diye arastırılıyor.benim kızımın ateşi inatcıydı 39 u bile görmüştü ilaçla en fazla 37.5 a kadar düşer yarım saat sonra bi daha ateşlenirdi ama doktorun dediği gibi üçüncü gunun sonunda gercekten ateşi olmamıştı.diş ateşi hemen düşermiş ilaçla.korkutmak değil sadece deneyimimi paylaştım,geçmiş olsun