Arkadaşlar oğlum 14 aylık birkaç gündür tam olarak yürümeye başladı çok hareketli bi çocuk bezini bağlamam yarım saat üstünü giydirmem yarım saat sürüyor asla yerinde durmuyor peşinden kovalıyorum çok güçlü bi çocuk tutmaya gücüm yetmiyor benim sıkıntım şu ki sürekli oyuncakları atıyor evet bu normal bu dönemde biliyorum ama bizimkinin ayarı biraz kaçık hiç bir oyuncakla 1 dk bile oynamaz direkt atar ve öfkeli bi biçimde yeni oyuncak eski oyuncak kitap hiç bi şey dikkatini cekmiyor bi de vurma huyu var arada bana da vuruyor izin vermiyorum daha fazla yapıyor oyuncakları yere vurarak oynuyor geçen bi arkadaşım geldi aynı yaştaki bebeğiyle oynarken kafasına vuruyor itiyor arkadaşım da şaşırdı yanı nasıl davranmalıyım bilemiyorum vurduğunda kolunu tutup gözüne bakıp hayır oğlum bak bununla böyle oynuyoruz diyorum dur diyorum yine atıyor ben ısrarla anlatıyorum o daha da sinirleniyor arkadaşlar bi akıl verin geçiyor mu bu durum yoksa böyle mi devam edecek bilemiyorum