Kızlar iyi geceler 3 ay 6 günlüğüz oğlum ile bugüne kadar uykusu hep düzendeydi ama su 4,5 gündür nedense uykulara çok zor dalıyor. Ayrıca çok gaz çıkarıyor alttan perşembeden beri kaka yapmıyor ve sadece anne sütüyle besleniyor. Biliyorum 10 Güne kadar yapmaması normal ama uykusu var gözleri kapalı ama böyle kıvranıyor gibi hafif sallarsam duruyor hhhmaya devam ediyor. Ben bu durumda ne yapacağım bu süreç nasıl geçer ? Sallamaya alışmasını istemiyorum ama mecburen sallıyorum ve uykusuzluktan çok yorgun düşüyorum artık. Doktorumuz diş çıkaracak olabilir ve bu süreç normal dedi sizlerde yaşadınız mı lütfen yardımcı olun nasıl bir yol izlemeliyim ?