Fatmabkdmr yediklerime içtiklerime çok dikkat ederim ama bizde öyleyiz başlardı zorlanırdı şimdi toparladı güzel bişey bence. Ben aman gaz olmasın onda diye nohut fasulye mercimek bunları hep hayatımdan çıkardım yani 6 aylık oldu oğlum 6 aydır bunları tüketmiyorum hiç 😁👍 birde ayaklarını üşüttüklerinde gazları fazla oluyor ona dikkat ediyorum sende sıcak tut olabildiğince