Kızlar bebegim bu sıralar cok huysuz daha dogrusu gazı cok varmıs kakasını da 3 gunde bir bazen 4-5 gunde bir yapıyor ister istemez agrısı oluyor ve aglama krizlerine giriyor benim gibi olan anneler neler yapıyorsunuz bebeklerinize nasıl rahatlatıyorsunuz?