Dlrygz SLM kızlar ben 25. Gün oldu sezeryan olalı ve bı kaç gündür sabahları karnım ağrıyor ve âdet sancısı gibi kırmızı renkte kanamam oluyor normalde düzelmiştim kahverengi.sizde böyle oldnz mu
NursenaT 40 güne kadar kanama kesilip tekrar devam edebilir benımde öyle olmustu iç dikişlerin ağrıyor olabilir mi
Dlrygz NursenaT ya bilmiyom ki sadece bı sabah oluyor bı saat içinde kesiliyor kanama ve ağrı ertesi sabah yine öyle gün içinde öyle olmuyor
NursenaT Kahverengi lekeler içerde kuruyan kanın dışarı atılması oluyor yani sonuçta bu bir ameliyat olduğu için iyileşme sürecindesin 40 güne kadar böyle olur şiddetli kanama değilse normaldir