Kalan plesenta parçası olabilir. Benim sizin gibi olmadı. İlk on gün kanamam rengi açılarak devam ederken birden çok yoğun gelmeye başladı. Hatta ağrı ve ateş de yaptı bu şekilde iki hafta kadar daha sürdü ve tekrar azalmaya başladı ve bitti. O dönem doktora gittiğimde plesenta parçası kalmış olabilir denmişti. Sonrası bir sıkıntı yaşamadım.