Tugra2019-m inan seni çoook iyi anlıyorum. İnsan deli gibi birilerine sormak öğrenmek istiyor.Endişe ediyor.
Biz kapalı ameliyat olduk.4 aylıktı o zaman ama oğlum 2 ay erken doğmuştu aslında düzeltilmiş olarak 2 aylıktı. Yani bebek ne kadar küçük olursa bu durum o kadar kolay ve aşılabilir oluyor.Ameliyattan sonra yoğun bakım sürecimiz olmadı.2 gün sonra da taburcu olduk.1 hafta 10 gün kadar evde dikişleri düşene kadar düzenli pansuman yaptık.Ameliyattan 1 hafta sonra zaten Adnan hoca yanına çağırıyor hem dikişlerin durumu için hem de ilk pansuman için.Daha sonra kask sürecimiz başladı.Kask tedavisinin ne zaman başlayıp ne zaman biteceğine Adnan Hoca karar veriyor.Süreç tamamen bittiğinde tamam oldu bitti hadi güle güle diyip de göndermiyor hemen 7 yaşına kadar ara ara çağırıyor yine kontrol için.Biz de bu ay içerisinde kontrolümüze gideceğiz.
Yani süreç benim açımdan zannettiğimden de kolay geçti.Evlat sonuçta insan çok endişe ediyor korkuyor kolay değil bir anne için.Ama işe bir kere başlayınca her şey kolaylıkla geçti gitti çok şükür🤲🏻 Tedavisi olan bir şey sonuçta her zaman onun için şükrettim,dua ettim.Bildiğim kadarıyla Adnan hoca artık hafta içi her gün Marmara Eğitim Araştırma’da.Sadece hastaneyi arayıp o gün içerisinde orada olup olmadığını teyit etmen gerek bazen izinde olabiliyor çünkü.Ayrı bir randevu almana gerek yok.Gelen herkesle sırayla ilgileniyor.O kadar iyi bir hekim ki ben oğlumu gözüm kapalı teslim ettim ona.Allah ondan razı olsun.Sen de vakit kaybetmeden git.İnşallah iyi haberlerle dönersin 🤲🏻