Kh201590 Kızlar perdelerinizde ve yerleri sildiginizde genel toz aldığınızda ne kullanıyorsunuz bn byle.bi kaç gün o güzel koku gitmesin istiyorm ewimde temizlik yapıldığı belli olsun istiyorum ☹️
Emir123ali Kh201590 bebeğini kokulara marız bırak kokular yüzünden kızımı astım hastası yaptım yumuşatıcılar yeri silmek için kullandığım ürünler yüzünden çok sakıncalı inanın parfümü bile onların yanında sıkmıyorum ve çok az sıkıyorum
Edanurdg Kh201590 bende ersağ genel temizlik ağırlıklı damla konsantre yağ çöz karışık koyar silerim ama elimin altında bir şişede suyla karıştırdığım genel temizlik olur baktım ki koku azaldı hemen fıs fıss yaparım
Deletedmom5284 Emir123ali katılıyorumm kesinlikle bitkisel ürün kullanılmalı bebek odasına o bile yok sirke 🙏🏻🙏🏻
Emir123ali Deletedmom5284 aynen çamaşırlarına granürlü sabun sadesini kullanıyorum lavantalılar bile çok etkiliyor çoçukları bebekleri
Deletedmom5284 Emir123ali haklısınız bende granül sabun veya unibaby yenidoğan kullanıyorum ve mutlaka ekstra durulama yapıyorum😊 eğer çok lekeliyse leke çıkarıcı döküyorum ön yıkamada gidiyor zaten..