Oğlum 7 ay 1 günlük sürekli dedede bababa diyor bazen çok bişeye kızınca ya da istediği olmayınca anne der gibi oluyor 😂 duyduklarım sadece söylenti gibi mi acaba yoksa kasti mi yapıyor 🤷🏻♀️ sizin yavrucuklar ne zaman ilk kelimeleri etti ilk ne dediler😊