Bebeğim 4.5 aylık hala dönmüyor. Egzersiz yaptırıyorum karnının üstünde de durmak istemiyor ağlıyor 2 dk sonra. Kendim ayaklarından tutup sağa sola döndürüyorum. Yan yatırıp sırtından destekleyerek döndürmeye çalışıyorum. Başka neler yapabilirim? Yani normal mi bu aylarda dönmüyor oluşu? Hiç bilmiyorum…