Drysrht Merhaba anneler bende happy mom den happykidse geçiş yaptım. 4 günlüğüz çok şükür size bir sorum olacak oğlum 4 günlük göbek mandalı bugun kanamış sizde böyle bişi yaşadınız mı ne yaptınız
Baharkokulum Drysrht benimki de 5 günlük aynı durum bizde de var cnm. Hatta bugün düştü. Lekelenme normal dediler. 😊🤗
Dd1619 Drysrht bizim göbek bağı düştükten sonra iltihaplanmıştı geçmedi çocuk cerrahi doktoru gümüş nitratla yaktı orayı düzeldi,şişlil iltihap yoksa bişey yoktur
Elfydr Drysrht bizim göbek bağımız koptuktan sonra ilk banyo da kanadı. Foto çekip doktorumuza attım. İki gün sabah akşam batikon sürelim kanama devam ederse e vitamini vuracağız dedi. Bence doktorunuza bir danışın. Bizim kurudu e vitamine gerek kalmadı.
Drysrht Smg yani kırmızı kanamış Bi yere takılmış kanamış hemen durmuş gibi kurumuş kan göbek bağıda sona gelmiş düşçek gibi olmuş 🤦🏻♀️
Smg Drysrht normaldir yani bizde yaşadık aynı şeyleri göbek bağı düşene kadar tulum giydirebilirsiniz varsa daha rahat oluyor. Göbek bağı düştükten sonrada az az lekelenme oluyor ama o göbekteki kurumuş siyah parçada düşünce tertemiz göbiş ortaya çıkıyo 😊
Drysrht Dd1619 göbek bağını çekmedim zaten ben dokunmaya dahi korkuyoeum içim acıyor görünce bezini değiştirirken gördüm kanamış kendş keendşne ona denk gelmesin diye bezi alttan bantlıyoeum birde
Dd1619 Drysrht aklınız kaldıysa düşünce bi çocuk cerrahi doktoruna götürün baksın çok basit bişey yapıyo.