Bebisannesi Similac high energy mamasını bulamıyorum eczanelere sordum depolarda yok diyor bebeğim çok zayıf kilo alması için bu özel mamayı yazdılar 1 yaşında 6.700 nerden bulabilirim bu mamayi
Bebisannesi Siz söyleyince şimdi baktım yok canım ordada artık doktara gidip tekrar değiştirsin başka mama verir heralde çok sağolun ınfatrini kullandık sonuç yine almıyor kilo
Bebisannesi Deniz92 bana aldırmadı gibi geliyor 7 buçuk kiloyuz genetik galiba okadarda iciriyorum ama almıyor İştah yok sürekli hareket halinde
Nejlakkk Psk_danisman_anne ne zamandır kullanıyorsunuz acaba benim 1 yasında 7500 kilo .Bana da doktor önce similac hıgh energy verdi onu bulamayınca ınfatrını kullandım ama sevmiyor içmiyor tadından sanırım
DirenSu Psk_danisman_anne merhaba sadece smilac mi kullaniyorsunuz benim dr bugün verdi deneme amaçlı ams ek mama vermek gerekiyormu avaba
fatma6833 Psk_danisman_anne merhabalar.Bugün de doktorumuz bana önerdi kızım 10 aylık 7600 gr kilo alımı bu ay olmadı.Bu mamayı önerdi.Nasıl bit etkisi oldu acaba iştah mı açtı ve ne kadar sürede ne kadar kilo aldı ?
Nejlakkk Bebisannesi similac nerde buldunuz acaba bide en son 6700 yazmıssnz simdide 7500 demişsiniz ne kadar sürede aldı o 1 kiloyu
Psk_danisman_anne Nejlakkk ben bazen soguk verdim bazen sıcak yavas yavas alıstı baslarda 30 cc 40 cc içiyordu smdi gunde 2 sıse içiyoruz
Mu-Mi Psk_danisman_anne hangi mama acaba similac mi benim kardeşimin kızınınsa kilosu çok düşük sizin bebeginize yaradimi
-civcivlerim- Psk_danisman_anne merhaba benim ikizlerime de dün doktor verdi nasıl ısıtıyosunuz mamayı
Bebisannesi Benmari usulü bir kaba sıcak su koyuyorum içine biberona bosaltigim sütü koyuyorum sonra alıp ıciriyorum
-civcivlerim- Bebisannesi teşekkür ederim inşallah işe yarar 🤲🏻 sizde işe yarasını kiloda etki etti mi
Bebisannesi 18 aylik 8.100 gram bana etki etmedi gibi geliyor ama yapacak bisy yok yedirmeye mamalarini icirmeye gayret ediyorum lakin zayıf yürüme yok zayıflığına veriyorum doktr normal dedi inşallah sağlıklı olsunlar da
Psk_danisman_anne Anneler 1 hafta 10 gündür argivit beriyorum bebeğime iştahı müthiş açıldı aman masallah diyeyim siz de densyin bence doktorunuza danışıp