Kizlar gece uykusuna normalde 9 gibi geçiyoruz 2 3 gibi uyanmasa bile ben kaldırıp emziriyorum acaba uyanmasini mi beklemeliyim 5 6 saat aralıksız uyumasi normal dimi ilk bebişim pek fazla bilgim yok acaba cokmu uyuyo açmi yatiyo bu düşünceler yiyip bitiriyo beni🙄