Ebrcrkc 123456 ben baya araştırdım içerik olarak içerisinde ne olduğu hiç bir yerde tam olarak aciklanmiyor! hiç bir sağlıkci kesinlikle yaptırın diyemiyo! ve %100 koruyuculugu yok! bunun yanında süt alerjisini tetikliyor!
deleted2310 [bilinmeyen] bak ama haklısın ben yaptırdım boşa bir hafta sonra süt alerjisi çıktı gitti çanta parası 🤔
123456 [bilinmeyen] gerçekten şu an espirinizi anlamak için sözlük arıyodum.. ya sizin gibiler niye varlar bu programda anlamıyorm. Sağlık bakanlığının şart olarak koymadığı bi aşı yaptıran var yatırmayan var Gerekli mi değil mi diye sormam size niye böyle dert oldu? Üfff bi dağılın paylaşımımdan yaa 😏
deleted2310 123456 yaptırman daha iyi özellikle yaz aylarında bebeklerde ve çocuklarda zehirli ishal sık görülen bir hastalık sonradan pişman olma alerjisi ypksa yaptırmalısın
Bulin Ben büyük kızıma yaptırdım iyi ki de yaptırmışım hiç ishal yaşamadık. Arkadaşları hastanede bile yattılar. Şimdi ufaklığa yaptıracağım.
Nicemother Ebrcrkc hiçbir sağlıkçı derken genelleme yapmayın lütfen benim aile hekimim de bebeğimin rutin kontrollerini yapan dr da hemşiremizde kesinlikle yaptır dedi...
Ebrcrkc 123456 valla cnm çok araştırdım kararsız kaldım sağlıkçı arkadaşıma sordum oda yaptırmamış o yüzden bende yaptırmamaya karar verdim