Kızlar Allah aşkına bu gaz en net ne zaman geçiyor sizin beneklerinizde ne zaman geçti bebeğim 3ay 10 günlük psikolojim bozuldu artık hergün ayrı bı gaz sancısı uyumuyor emmiyor sürekli ağlamaklı gece ağlayıp uyanıyor sürekli sancılı denemediğim yol kalmadı anne sütü alıyor sadece ama yok yine gaz yine gaz doktor 3aydan sonra geçer hafifler dedi tam tersi daha çok arttı yediklerime dikkat ediyorum ne yapsam olmuyor çıldıricam artık 😥😥