Arkadaşlar, ek gıda hakkında en ufak bir tecrübem yok. Yanımda yol gösterecek kimsede yok, nerden nasıl baslamalıyım hiç bilmiyorum önümüzdeki ay yavaştan baslayacagım ama şimdiden bir şeyler öğrenmek istiyorum, çorba vs ne zaman veemeliyim, sebzeleri illa buharda başlamak mı gerekiyor ona göre buhar makinası alayım, sebzeleri ve meyveyi ne zaman vermeliyim, ilk olarak ne denemeliyim bütün fikirlere açığım ve not ediyorum