hayalimgercegim-0910 Ergopouch 1.0 tog uyku tulumu aldım ayaklı pijama modelinden. Oda sıcaklığımız tam da 1.tog aralığında 22-23-24 derece arasında oluyor. Hatta şuan 23derece. Ama kızımın sırtı ve göğsü çok soğuktu. Uyku tulumunun kendisi de soğuk. Üşüdüğünü bu bölgelerden anladığımızı biliyorum eller ve ayaklardan değil. Sorun nerde çözemedim? 2.5 tog da çok gelecek diye düşünmüştüm ama hata mı ettim acaba 1.0 tog alarak. Daha kışa girmedik. Malum epey pahalılarda aman olsun da diyemiyorum. Moralim bozuldu yaaa
Cennetkusum hayalimgercegim-0910 ben 2.6 tog uyku tulumu aldim Lcw den cok memnunum giydiriyorim ve kontrol ediyorum bebeğimi her yeri sıcacık. Bende daha iyisini almalısın bebekler büyükler gibi degil cunku. Bize sıcak olabilir ama onların bünyeleri cok hassas. Senin bebegin de ısınmıyor demek ki üşüyor
YigitKayra hayalimgercegim-0910 ben owli nin 2,5 tog unu almıştım evim kışın 24’ den aşağı düşmüyor ama ne olur ne olmaz demiştim şuan bile giydirdiğimde bazen göğsü soğuk olabiliyor iyiki en kalınını almışım dedim 🤷♀️
Gul-bsr Bende o marka düşünüyorum bebeğim 2,5 aylık memnun kalmadınız sanırım siz benim evimde kışın 24 derece oluyo bu kış o şekilde ayarlıycam yani bu uyku tulumu çok kafa karıştırıcı bi sürü marka elyafı pamuğu insan şaşırıyor gerçekten
hayalimgercegim-0910 Gul-bsr 2.5 aylık bebek için uyku tulumu erken sanki, kundak kullanabilirsiniz. Biz 6aydan itibaren uyku tulumuna geçmiştik. Yazın aynı markanın yaz için olan tog değerli tulumlarını almıştım çok memnun kalmıştım.
Gul-bsr hayalimgercegim-0910 evet tam bilgim yok ama üstünü asla örtmüyor ayaklarıyla ite ite açıyor sürekli o yüzden düşünüyorum
Ndnz Iyi cok şükür almamışım. Onun degerlerine bakarak alirsam benimde 0.5 falan almam gerekiyordu ama kesinlikle tatmin olmadim. Dunyalari verip husrana ugramak da istemedim isabet olmus.
hayalimgercegim-0910 Ndnz ben 3gündür bu durumu yaşıyorum. Yazın da yaza uygun tog değeri olan Tulumu almıştım ergopouch yine. Ondan çok memnun kalmıştım.
hayalimgercegim-0910 NaimeYilmaz uzun kollu body var bu gece. Uyku tulumunu 1.5aydır nerdeyse kullanıyorum ilk defa şu 3gündür bu problemi yaşıyorum bilemedim.
hayalimgercegim-0910 YigitKayra terleyip soğudumu acaba diye düşünüyorum ben. Çünkü 3gündür bu sorunu yaşıyorum tulumu nerdeyse 1.5aydır kullanıyorum.
YigitKayra hayalimgercegim-0910 saçında ya da içindeki tulumunda nem ya da ter farkettiniz mi? Bizim normalde hep başımız terlerdi tuluma geçtiğimden beri o durum gitti mesela 🤔
hayalimgercegim-0910 YigitKayra hayır ıslaklık nem yok. Ter de değil. Valla bilemedim hep bu şekilde olsa ince geldi geldi tulum dicem ama