Gozde öncelikle Allah yardımcımız olsun bizde 5 aylık olduk uykusu düzelecek yerde daha kötü diyebilirim özellikle gece çok sık uyanıyor ne emmek istiyor ne geri uyuyor nede uyanmak istiyor sadece ağlıyor bilmiyorum bekliyorum bakalım bende öyleymişim bebekken 6 Aydan sonra düzelmiş belki 1 yaşı bekliyor sizinki de