Gizzem Oğlum üç buçuk aylık 7 kilo ben 2 numara Prima kullanıyorum gece değiştirmezsem sızıyor taşıyor 3 numarayı denedim büyük oluyor gece hiç değiştirmeyen arkadaşlar nasıl yapıyorsunuz ?
Prensesannesi38 Gizzem bez markasını değiş aynı sorunun bende yaşadım prima 2 küçük gelirken başka markanın 2 si oluyor
Gizzem Tuba bacakları bol gelmiyor mu bezin oralardan sızdırır diye düşünmüştüm deneyeyim 3 numarayı o zaman 👍
Prensesinin-annesi-2019 Benim kizimda 10 aylık 9.500 kilo sleepy 7 numarasını kullanıyoruz bu zamana kadar hiç sızdırma yapmadı bizimki
Tprk1802 Prensesinin-annesi-2019 nası ya 7 numara? Bizimkide 9.250 5 numara külot bez büyük oldu kaba durdu ,prima 4 külot kullanıyoz.
Tuba Gizzem hayır bol gelmiyor tam oturuyor🥰 görümcemin kızı da 5 aylık ve 7kg oda 3 numara kullanıyor. Bu arada hem görümcem hem ben prima kullanıyoruz.
bitterikolata iki_prens_annesi_ 6 ay yazdığını göremedim etiketle birleşmiş 18 günlük bebek mi dedim 😱 sanırım altı kilo falan doğdu ahahahahahha
EbruArden3 Tuba anaamm iki bebek annesi 🙈 bazen benimde sabah ıslaklık oluyor oğlumda ama çok sıvı tüketiyor ondan sanıyordum 6 da bol geldi bilemedim ki yanlış numara mi kullanıyorum acaba ben 🤔
Tuba EbruArden3 evet iki civcivim var😂 boyu mu uzunki sizinkinin? Normalde 7 numara 15kg itibaren ama 6 çok sıkıyor napayım hep iz bırakıyordu ve taşırıyordu kakasını.
Prensesinin-annesi-2019 tuval aksine tam oluyor azicik buyuk geliyor diğerleri baldirlarinda iz yapıyor kızartıyor 😊😊
Prensesinin-annesi-2019 hayalimgercegim-0910 benim kızın baldırları biraz büyük ve o numara bezler hep iz yaptı kızarttı bende 7 kullanıyorum 😁😁