Canım korkma bişey olmuyor ben doktora özellikle sordum en hafif atlatanlar bebekler sadece ateş oluyor diye biliyorum bi yakınımın 7 aylık bebeği oldu grip gibi atlattı diyor 3 gün ateşi olmuş sadece bide ishal ams endişelenme calpol verebilirsin demişti doktor