Yamaniko20 ilk dönmeye başldığında 1hafta gece-gündüz tüm uykularında bizde aynı sorunu yaşamıştık. Ben yanında nöbet tuttum uyanır gibi olduğunda hemen pışpışladım ya da kucağıma aldım geri daldırdım iyice açılmasın uykusu diye. Benim kızım sizin tersi yüzüstü rahat ederdi sırtüstüne dönünce ağlamaya başlardı. Ama sonra alıştı, dönmeyi iyice öğrendi, kendi rahat pozisyonunu bulmaya başladı. Normal uykularına döndü. 5 aylıkken yaşamıştık biz de bu sorunu