Annesininprensesi Kizlar bebeğim çok gazlı bir bebek makarna bile yesem.gaz yapıyor neredeyse her yemeğin yanında yoğurt yerim çok severim acaba ondan mı çok gazlı kızım bugün de yedim durmadan ağlıyor 🙄🙄
ayis Annesininprensesi Ya süt yoğurt falan gaz yapar diyolar ama Benimkide çok gazlı üçüncü ayı biticek hala var ama ben baştan beri yoğurt ve süt hep tükettim sadece bulgur ve bakliyat ürünlerini tüketmiyodum artık bıraktım ben yesemde yemesemde zaten gazı napıyım😌😌genede siz bilirsiniz size bişey diyemem
Adensu Annesininprensesi ypgurt süt portakal mandalina sogan sarimsak fasulye nohut bunlar gaz yapiyor bebege
[silindi] Annesininprensesi ben 1 kere ılık yedigim halde kızım mahvolmustu o yuzden 2 aylık olana kadar yemedim bir daha
Annesininprensesi ayis acaba yogurttan mı oluyor cünkü nerdeyse her gün yiyorum sizin de süt ve yoğurttan olabilir
ayis Annesininprensesi Ben hergün yemiyorum ama haftada sadece bir gün falan genede oluyodu ama siz bi deneyin 2-3 gün yemeyin bakalım düzelicekmi ben denedim bi farkı olmadı..
Annesininprensesi [bilinmeyen] birkaç gün yemeyeyim bakalım işe yarar belki ama şu var gazını çıkarıyor ama yine ağlıyor anlamadım gitti 🤷♀️
Annesininprensesi ayis aynen deneyeyim bi bakalım karın ağrısı o muymus🙄 artık çok geriyor beni ağlamaları emziriyorum olmuyor konuşuyorum şarkılar söylüyorum yok ağlıyor sürekli sadece birkaç dakika susuyor😐
ayis Annesininprensesi Doğrudur çok zor ya bende öyleydim çok gerilirdim ama çok şükür benimkinin biraz daha azalmaya başladı sadece geceleri sancısı oluyo biraz.. İnşallah sizinkide bir an önce geçer ..allah kolaylık versin..😌😌bi de gaz ilacı kullanmıyomusunuz ?
[silindi] Annesininprensesi evet cogu seyden uzak durdum kızım fazla sancı ceken kolik bir bebek değil masallah. yogurt corbası yedim ama yogurt süt hic tüketmedim 2 ay
Annesininprensesi [silindi] anladım bende yemeyeyim insallah farkeder mahvoldu yavrum ağlamaktan 😢 ay ben corbasini ictim o daha fena yapti bizim buralarda bugdayla yaparlar o corbayi sanirim bugday cok gaz yapti
Annesininprensesi Bssrr dolaptan çıkıyor ya ister istemez soğuk oluyor isinmadan yiyorum yok ben hic tuketmeyeyim en iyisi