Bizde sadece mama gittiğimiz için 4. Ayında başladık. Malesef 3gün kuralına uymadım.Doktor ilk başta meyve püreleri ver dedi. Şeftali,armut,muz blendırdan bızztlatıyorum☺️ Sebzeleride kereviz,kabak,havuç şeklinde çorba yapıp veriyorum.Birdee yoğurt mayalıyorum evde, doktor içine birazda pekmez katabilirsin dedi, bazen meyve püresiyle karıştırıyorum yoğurdu. Yani bizim ek gıda başlangıcımız Allah ne verdiyse şeklinde oldu☺️