Sezinnur Benim oğlum 7 aylıkken hastaydı o sıra kanda enfeksiyon varmı diye bakılırken vitaminlerine vs.de bakılacaktı. yok böyle bir aglama daha damar aranırken yıktı ortalıgı sesi kısıldı aglamaktan.Cok kötüydü çok.Uyku saatıne denk gelmişti gece götürmüştük hastaneye.Uykuları geldinmi de huysuz oluyorlar.Ona göre saatini ayarlarsanız daha iyi olur.Gerçi benim oğlum biraz velveleci burnuna serum fizyo sıktırıp aspıratörle aldırmıyor onda da cok aglıyor ve 1 yaş asımız var yakknda napcam bilmiyorum