Arkadaşlar merhaba. 10 aylık bebeğim var, emziriyorum. 2 ay önce işe başladım, bebeğime annem bakıyor. Şöyle ki bebeğim sağdığım sütleri içmiyor. İşe ilk başladığım dönemlerde iyi kötü içiyordu artık asla içmiyor. Denemediğimiz yol kalmadı, evde bir dünya biberon var. Alıştırma bardağı, pipetli suluk, normal bardak hepsi. Sütlerim hep ziyan oluyor. Sağmayayım artık dedim. Hem göğüslerim çok zorlanıyor, hem de uzun süre uyarılmadığı için sütümün azaldığını hissediyorum. Önerebileceğiniz bir şey var mı?