Merhabalar bebegım bır aydır her gece gazı var gıbı hareket edıyor sureklı aglayarak uyanmaya basladı ve cok sık aralıklarla uyanıyor.Gunduz uykularında sıkıntı yok ancak gece uykusu cok kotu.7ay 20 günlük doktor kan hormon tahlılı yaptı el ayak agız hastalıgı dedı ancak uykusuzlugun dısında bır belırtı yok lökosit yuksek cıktı dıger tum degerlerı cok ıyı aynı durumu paylasan tecrubelı anneler var mı?